Rozkład dnia

6.15 -7.45     

schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne z wychowankami i rodzicami, zabawy wg inwencji dzieci, w kącikach tematycznych;  praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensującym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; gry dydaktyczne, prace porządkowe; zabawy ruchowe, dydaktyczne, zabawy i ćwiczenia logopedyczne; zabawy ze śpiewem, zabawy integracyjne; ćwiczenia poranne;

8.00- 8.15     

czynności samoobsługowe; przygotowanie do śniadania

8.15-8.45      

śniadanie; doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.

8.45 -9.00     

zabiegi higieniczne, przygotowanie się do zajęć

9.00-11.15     

zajęcia edukacyjno-wychowawcze, zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, imprezy okolicznościowe, zajęcia dodatkowe

11.15- 11.30 

zabiegi higieniczne oraz przygotowanie do obiadu

 11.30-12.15  

obiad; ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami; pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się

12.15-13.45     

relaksacja;

zabawy i gry kierowane i niekierowane; zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno-techniczne; praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensującym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; zabawy dowolne w sali, obserwacja dzieci

13.45-14.15

podwieczorek

14.15-15.45

tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci, zabawy dowolne z inicjatywy dzieci, czytanie książek, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali; rozchodzenie się dzieci