6.15 -7.45
schodzenie się dzieci, kontakty indywidualne z wychowankami i rodzicami, zabawy wg inwencji dzieci, w kącikach tematycznych; praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensującym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; gry dydaktyczne, prace porządkowe; zabawy ruchowe, dydaktyczne, zabawy i ćwiczenia logopedyczne; zabawy ze śpiewem, zabawy integracyjne; ćwiczenia poranne;
8.00- 8.15
czynności samoobsługowe; przygotowanie do śniadania
8.15-8.45
śniadanie; doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
8.45 -9.00
zabiegi higieniczne, przygotowanie się do zajęć
9.00-11.15
zajęcia edukacyjno-wychowawcze, zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, imprezy okolicznościowe, zajęcia dodatkowe
11.15- 11.30
zabiegi higieniczne oraz przygotowanie do obiadu
11.30-12.15
obiad; ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami; pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się
12.15-13.45
relaksacja;
zabawy i gry kierowane i niekierowane; zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno-techniczne; praca z zespołem dzieci lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco-kompensującym i wychowawczym; praca z dzieckiem zdolnym; zabawy dowolne w sali, obserwacja dzieci
13.45-14.15
podwieczorek
14.15-15.45
tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci, zabawy dowolne z inicjatywy dzieci, czytanie książek, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali; rozchodzenie się dzieci